Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer alsook de opbouw van een optimale klantenrelatie in de regio West-Vlaanderen . Je denkt mee met je klanten (‘accounts’) en investeert op allerlei manieren in de relatie met hen. Als Accountmanager vervul je een combinatiefunctie van relatiebeheer en sales. Dat richt zich aan de ene kant op het halen van een hogere omzet via relatiebeheer en het werven van nieuwe klanten en anderzijds het geven van advies omtrent de meerwaarde wanneer zij jouw dienstverlening inzetten.

Takenpakket

  • je onderhoudt intensief contact met bestaande klanten
  • je werft nieuwe klanten
  • je geeft professionele toelichting en houdt hierbij rekening met de wensen en eisen van de klant
  • je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit
  • je maakt een plan op van hoe je de omzet kunt verhogen en neemt de nodige acties om die omzet te behalen
  • je verzamelt informatie over de markt en volgt de (re)acties van klanten
  • je kijkt waar kansen liggen voor je klanten en hoe jouw bedrijf kan helpen om deze te benutten
  • je onderhandelt met je klanten
  • je maakt rapportages op voor de COO
  • je onderhoudt contacten met je collega’s van de buitendienst, de binnendienst, marketing & HR
  • je zorgt voor de administratieve afhandeling waaronder verwerking van e-mails, offertes, orders en contracten
  • je onderhoudt je vakkennis

Profiel

  • je bent gedreven, ambitieus en enthousiast
  • je bent goed in het onderhouden van contacten en houdt van netwerken
  • je hebt een eerste werkervaring als Accountmanager in de dienstverlening
  • je weet uitstekend mondeling maar ook schriftelijk te communiceren in het Nederlands, Frans is een pluspunt
  • je vindt verkopen leuk en uitdagend
  • je denkt oplossingsgericht
  • je kunt goed luisteren en bevragen om zo de behoeften van je klanten te achterhalen
  • je bent in staat om commerciële resultaten te realiseren
  • je bezit een gezonde dosis competitiedrang
  • bij alles wat je doet, denk je klantgericht zonder het belang van je eigen bedrijf uit het oog te verliezen.

Aanbod

  • contract van onbepaalde duur bij opstart
  • aantrekkelijke brutomaandloon
  • extra legale voordelen: maaltijdcheques, KEW, gsm, laptop
  • bedrijfswagen met tankkaart
  • hospitalisatieverzekering
  • 20 dagen wettelijk verlof
  • 6 extra verlofdagen (39u/week)

Klopt voor jou dit plaatje?

Solliciteer snel en stel je kandidaat bij Virtus Select – info@virtusselect.be – 051 62 67 59

https://www.virtusselect.be/enkele-vacatures.html