Als Office Manager bent u verantwoordelijk voor het effectief leiden en coördineren van zowel het inkoop- als verkoopproces. Deze rol vereist kennis van zowel een aankoop- als verkoopproces, evenals leiderschaps- en analytische vaardigheden om ervoor te zorgen dat de processen vlot verlopen en klanttevredenheid wordt bekomen. Als Office Manager bent u in staat om zowel op strategisch niveau te denken als hands-on betrokken te zijn bij dagelijkse operationele taken.

Door een sterke groei is mijn klant op zoek naar iemand die hij zijn taken in de vestiging te Gent kan toevertrouwen.

Verantwoordelijkheden:

  • aansturen van het office team (5p) om ervoor te zorgen dat zij hun taken effectief uitvoeren
  • opleiden, coachen en evalueren van de medewerkers
  • overzicht op het aankoopproces: opvragen van prijzen, plaatsen van de bestelling tot het inboeken van de aankoopfactuur
  • het zorgen voor tijdige leveringen 
  • zorgen voor een vlot doorstroomproces en tegelijkertijd het minimaliseren van onnodige kosten
  • overzien van het verkoopproces: het opstellen van de prijs, offertes, onderhandelingen, levering en opmaak verkoopfactuur
  • onderhouden van sterke relaties met leveranciers, klanten en partners
  • garanderen dat het proces voldoet aan de vastgestelde kwaliteitsnormen en specificaties
  • voorbereiden van regelmatige rapporten aan de CEO over aankoop- en verkoopactiviteiten, resultaten en vooruitzichten.
  • identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering binnen zowel het aankoop- als verkoopproces en het implementeren van efficiëntere methoden.

Kwalificaties en Vaardigheden:

  • Bachelor/Master niveau of gelijkgesteld door ervaring
  • 10-tal jaar ervaring in bovenvermeld takenpakket
  • leiderschaps- en teammanagementvaardigheden.
  • analytisch denkvermogen en vermogen om gegevens te interpreteren.
  • besluitvaardigheid en probleemoplossend vermogen.
  • ervaring met budgetbeheer en financiële analyse.
  • organisatorische vaardigheden en nauwkeurigheid in administratie.

Aanbod:

  • contract van onbepaalde duur bij opstart
  • managementfunctie met korte communicatielijnen
  • team van ervaren collega’s
  • extra legale voordelen
  • bedrijfswagen met tankkaart
  • gevarieerde job 

Klopt voor jou dit plaatje? 

Solliciteer snel en stel je kandidaat bij Virtus Select – 051626759 – liezelot@virtusselect.be